Herbata jest jednym z najpopularniejszych napojów na świecie. Pije się ją zarówno w domu, jak i w pracy czy podczas spotkań z przyjaciółmi czy partnerami biznesowymi. Do wyboru mamy między innymi herbatę czarną, zieloną, białą czerwoną. Napój ten lubił również pić znany dwudziestowieczny powieściopisarz i felietonista George Orwell, który w jednym ze swoich felietonów przedstawił kilkanaście cech, którymi powinna charakteryzować się idealna herbata. Jak zatem powinno się ją przyrządzać, by zachwycała swoim smakiem i aromatem?Herbata reklamowa, która charakteryzuje się najlepszymi walorami smakowymi to odmiana cejlońska oraz indyjska. Napój ten należy parzyć w niewielkich ilościach, najlepiej w imbryku. W przeciwnym wypadku może ona utracić swój cenny smak. Czajniczek, w którym przygotowywana jest herbata wykonany powinien być z porcelany albo fajansu. Zrezygnować powinno się tu natomiast z naczyń ze srebra oraz emaliowanych.
Zanim przejdziemy do przyrządzania napoju, jakim jest herbata reklamowa, czajnik należy ogrzać przez umieszczenie go na ciepłej płycie. Idealny napój według Orwella to taki, który jest mocny. Herbatę należy zawsze wsypywać bezpośrednio do imbryka. W przeciwnym wypadku mogą się one zaparzyć w niewłaściwy sposób. Wodą, którą zalewa się susz powinna być wrząca. Kolejny etap przyrządzania napoju stanowić powinno dokładne wymieszanie liści lub mocne wstrząśnięcie naczynie w taki sposób, by mogły one opaść na dno.
Idealna herbata reklamowa to taka, która pita jest ze śniadaniowego kubka mającego cylindryczny kształt. Do zalet tego naczynia zaliczyć można także fakt, iż dobrze utrzymuje on ciepło przez długi czas. Przed wlaniem mleka do herbaty niezbędne jest zdjęcie z niej śmietanki. Zbyt kremowe mleko mogłoby sprawić, że napój będzie miał nieco mdły smak. Pijąc herbatę z mlekiem, do naczynia najpierw należy wlać herbatę, co pozwala na dokładne regulowanie ilości dodawanego mleka. Perfekcyjny napój to taki, który jest gorzki i pozbawiony cukru ani innych dodatków słodzących.